Wstępne założenia
Stowarzyszenie mali bracia Ubogich pomaga starszym, osamotnionym osobom. Stowarzyszenie regularnie tworzy kampanie reklamowe z udziałem swoich podopiecznych - celem kampanii jest zwrócenie uwagi na tych, którzy nie mając nikogo bliskiego, zdani są jedynie na siebie.
Tym razem bohaterką miała zostać podopieczna z Poznania,
pani Joanna.
pani Joanna.
Elastyczność
Na realizację zdjęć mieliśmy tylko jeden, sierpniowy dzień w Poznaniu. Nie mogliśmy przewidzieć pogody ani samopoczucia głównej bohaterki, dlatego przygotowaliśmy 3 różne storyboardy, które pozwalały nam zachować elastyczność od nieprzewidzianych wypadków.
Pierwsza wersja zakładała słoneczną pogodę i dobre samopoczucie naszej bohaterki, co pozwoliłoby jej na spędzenie większej ilości czasu na zewnątrz. Wersja druga zakładała słabsze zdrowie głównej bohaterki, a wersja 3 zarówno słabsze zdrowie jak i słabą pogodę.
Finalnie stworzyliśmy film reklamowy, który funkcjonował w trzech różnych długościach:
7 sekund, 30 sekund oraz 45 sekund.
7 sekund, 30 sekund oraz 45 sekund.